11 Jan 2015

Týden 2

První týden jsem tu měla loni a dál nic... Sama jsem zvědavá, jestli překročím svůj vlastní malý stín složený ze sedmi obrázků-snad, když načrtnu něco ještě zítra, mohlo by být splněno...


5/1/15
Zase v práci po dlouhé dovolené...
Nepřerušovaná čára až na místa, kde mi sjela po hraně do ztracena...při druhém obtahování černým fixem jsem se několikrát ztratila.

 •
6/1/15
Pošťácký den a druhé Vánoce díky babičce a jejímu měkkému balíčku...

 •
7/1/15
Úřednické kolečko k sežrání...

 •
8/1/15
Jsou dny, kdy se zdánlivě nic nestalo...v takový den se občas ptám, co moje duše a jak se o ni starám...je celá špinavá a plná děr...

 •
9/1/15
Ambientní nálada, ambientní krajinka...

 •
10/1/15
Velké praní pro velké paní :p

 •
11/1/15
Zkouška frotáže-od obkreslování mincí v dětských letech, zdá se, uběhlo ještě málo vody...
(aneb paneláky pod Jugoslávským sluncem, nebo také Město bolesti...)

...celé je to vesměs zkoušení technik, které se mi dařilo mnoho let ignorovat (za to děkuju Destrukčnímu deníčku-mnoho z nich je právě odtud:)...

No comments:

Post a Comment